Vi besøgte Mexico i september 2016. Vi var med fly fra København til Cancun via Düsseldorf i Tyskland. Fra Cancun til Playa del Carmen på Yucatan halvøen kørte vi i en 8 personers bus, selv om vi kun var 2 personer. Vi havde cykel, SUP board og 2 almindelige kufferter med, så det mindste vi kunne få var en 8 personers bus. Fra Playa del Carmen sejlede vi med en af de hurtige færger til San Miguel på Cozumel. Overfartstiden er under 45 minutter for de 18 km, så det går stærkt. På Cozumel fik vi fat i en stor taxa, som kunne køre os de knap 2 km til vores lejlighed lidt nord for San Miguel. Lejlighedskomplekset som indeholder 6 lejligheder hedder "Condumel". Vi boede i denne super lækre lejlighed i 14 dage.
Her er lidt billeder fra lejligheden, udsigten og vores leg med SUP boardet.

Den første uge gik med forberedelser til VM Sprint Triathlon, som jeg deltog i. Den følgende uge var bare ferie.

Mandag efter VM Triathlon var vi på en heldagstur til Chichen Itza på Yucatan halvøen.
Billeder fra Chichen Itza kan ses her.

Onsdag i 2. uge kørte vi Cozumel rundt i en jeep med en lokal guide, det var meget spændende.
Se billeder fra turen her.

Billeder fra VM i Cozumel hvor konkurrencen foregik ved Marina Fonatur.

Kai i skiftezonen Indmarch Indmarch Indmarch Indmarch - Mexico's store hold

Lisbeth, VM's bedste supporter Skiftezonen om morgenen, det var mørkt Kai klar til svømningen Kai oppe af vandet Marina Fonatur

Kai færdig på cykelturen Kai i gang med løbet Kai kort før mål Kai efter løbet Kai og Birger efter løbet

Lisbeth & Kai Opløbet set fra gangbroen Kai slapper af i hængekøjen

Tilbage til Mexico startside.